Dygnsdrift

Igår somnade jag klockan 7 på morgonen. Varför? Bra fråga. Det var inte för att jag satt på någon avslagen efterfest och pimplade öl i alla fall. Inte heller för att jag låg sömnlös och försökte sparka mig svettigt trött. Jag och min kära flickvän trivs med ett vara uppe sent när hela huset ligger och sover, det är en rätt soft känsla att kunna ha ett tyst och lugnt hus för oss själva. Titta på film och prata om allt som man inte hinner eller orkar bry sig om när "myrstacken" är vaken. Blev uppenbarligen lite väl "sent" igår kanske. Hursomhelst vaknade jag igen klockan 16.00, mörkt ute. Hela nästa vecka är vi "lediga" för att kunna ha en vecka till att skriva praktikrapporten helt klar. Jag hoppas nu att jag lyckas vända tillbaks på dygnet. Funderar starkt på att försöka tvinga upp Samantha till Gympahallen för utmana henne på ett svettigt badmintonpass. Gött.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0