Bra skit!

Detta hyffsat nya band som jag upptäckte nu i helgen när jag var hemma i Linköping och hälsade på släkt och vänner är en fin blandning av musik som jag gillar, skulle man kunna säga. Här finns både feta riff och smattrande basskaggar samt riktigt trevliga gitarrhorminer som alla som känner mig vet att jag är riktigt svag för. Plus såklart en riktigt skicklig sångare som låter som en blandning mellan Adam från Three days grace och David från Distrubed. Dessutom är detta en riktigt snygg video. Lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Phille

du sa det bäst: Bra skit!

2009-12-01 @ 01:11:22
Postat av: Samantha

Detta är brabra, babe!

Glad att du hittat häftig gitarr-kling-musik. ;)

2009-12-01 @ 10:00:38
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Philip

skriv mer för helvete för jag behöver min dagliga dos niclas!!!

2009-12-02 @ 23:57:18
Postat av: Nicke picke päronpung

Jag ska skärpa mig, lovar!

och sam min fina, detta är ingen kling-musik. vad nu det är för något. ;)

2009-12-05 @ 19:38:56
Postat av: Samantha

Niclas, mitt hjärtegull. Kling-musik var ju inte riktigt vad jag sa! Jag sa ju "häftig gitarr-kling-musik" Kunde lika gärna sagt, good stuff.

2009-12-11 @ 02:20:19
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0