Det är mycket nu

Jag är totalt insnöad i mitt examensarbete som är slutetappen för min utbildning.  Jag är när detta är klart, färdigutbildad behandlingspedagog. Det är inte helt fel. Men det är pressande och stressande att ha arbetet fastklistrat på hjärnbarken. Jag skriver om vägen ut ur kriminalitet, så har någon av er trogna läsare några förslag eller tankar kring det, så hör gärna av er. Lördag till måndag flydde jag dock iväg till min lilla blomma i Stockholm, för en välförtjänt minisemester. Hann även träffa min gode vän Mr Chrisse. Vårsolen avnjöts med kaffe och bulle. Som bilden nedan visar.

En belåten Chrisse


Kommentarer
Postat av: Samantha

oh, hade velat följa med, ville bara sova lite mer, var så trött. haha åh, jag är din blomma.

2010-04-14 @ 22:35:58
URL: http://dinosaurien.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0