Kärlek, kyla och sportlov

Jo jag vet. Åter igen har jag låtit er vänta allt för länge på en spännande uppdatering. Jag har varken haft tid eller lust. Efter att jag repat mig från min onda ande (aka influensan) som tog över min kropp och själ i en vecka så hade jag en hel del som legat och väntat och kallat på mig från, "det ska jag göra snart" hyllan. Jag hade precis kommit igång med både träning och skola på allvar efter jul och nyår också, så den kallduschen kunde inte kommer mer olägligt. Jag befinner mig just nu i tangentbordsknapprande stund hemma i Linköping och sportlovet är ett faktum. Jag och Sam åker senare i veckan upp till huvudstaden för att även hinna med ett besök där. Det jag framförallt vill hinna med innan veckan är slut är att träffa Nicke the bock och kanske även Mange. Det vore också väldigt kul att få träffa Helge (om du är hemma i Sverige?) I Stockholm är en dejt med min gode vän Chrisse även inbokat (nej jag har inte glömt)

"Det man anförtror en man, går in genom det ena örat och ut genom det andra. Det man anförtror en kvinna, går in genom båda öronen och ut genom munnen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0