Snus, kära snus.

Jag har nu slutat med detta otukt! Eller fantastiskt goda nöje? Så varför gör jag detta?

Fördelar:
* Sparar pengar (Jag snusar för drygt 560 kr i mån (6720 kr per år!)
* Slipper att tandköttet kryper vidare upp till pannan
* Bättre andedräkt
* Vitare tänder
* Slipper vara beroende av nikotin
* Får en nöjd flickvän

Nackdelar:
* Får inte snusa
* Kommer förmodligen gå upp i vikt på grund av extra ätande
* Dåligt humör (till en början)
* Svårt att sova (till en början)

Jag har visserligen köpt en dosa snus i dag, jag fick nämligen ett tips från min far som en gång snusade. Det ska tydligen vara lättare att ha en dosa hemma att låta bli, för annars är det lätt att man knallar in i närmaste butik och köper sig en dosa, när suget kryper upp. Det ska nog gå bra detta, ja det ska det nog. Ja då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0