Stormen har lagt sig.


Jag sitter i ett tyst folkhögskolehus. Alla "textilmänniskor" som brukar bo här har stuckit på praktik. Så lugnet är påtagligt. Min lilla tös ligger bakom mig och sover, hon är inte van vid att gå upp tidigt på morron stackarn. Och själv lever jag under lyxen att vara ledig varje onsdag, och börjar inte särskilt tidigt överlag heller. Känner att det är ganska så trivsamt just nu. Det känns som att istället för att desperat hitta dom rätta kläderna när det blåser, är det helt enkelt bättre att låta stormen bedarra.

God kväll.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Jag är visst van vid att gå upp tidigt! Skitsnack! Jag blev ju van sen att jag fixade min dygnsrytm i stockholm.

2010-01-14 @ 12:30:23
URL: http://dinosaurien.blogg.se/
Postat av: Silvermannen

Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

2010-01-14 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0