Veckoslut

Ännu en vecka har slaktats ihjäl. Skolan har ännu en gång fuckat till det med Csn så inga pengar har landat på kontot. Om det inte vore för att jag är en så lugn och samlad person hade jag varit riktigt förbannad nu, men förresten va fan skulle det hjälpa, det kunde varit värre. Hursomhelst jag hoppas på en lugn och gemytlig helg. Satt även och tänkte på när Mr U var här på besök i v-mo och hur trevligt det var. Du är jävligt saknad min gode vän! Jag hoppas om du själv vill, (och inte låter dig styras av andra människors vilja) tar tag i det du ska göra och fixar guldbiljetten till hösten.



The one and only, Mr U!


Kommentarer
Postat av: Samantha

Ja just ja! Vore trevligt om han besökte igen, ja. Haha.

2010-01-15 @ 20:01:08
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0